Sklep e-commerce dla małych firm

0
106

W pierwszych krajach świata Internet jest obecnie ogromną częścią naszego codziennego życia. Używamy go w pracy i używamy w domu. Wszystko jest wokół nas. Osoba z kraju Pierwszego Świata byłaby w mniejszości, gdyby oświadczyła, że ​​nie płaci za nic przez Internet lub nie kupiła produktu lub usługi online za pośrednictwem sklepu eCommerce. W badaniu z sierpnia 2007 r. Stwierdzono, że w Europie w 2006 r. Mieszkańcy narodów europejskich wydali 132 miliardy dolarów (180 miliardów dolarów) za pośrednictwem stron internetowych eCommerce. W ciągu najbliższych 5 lat kwota wydana przez strony internetowe eCommerce ma wzrosnąć o 25% rocznie do około 406,8 miliarda USD (554 miliardów USD) do 2011 roku. Należy zauważyć, że dotyczy to tylko Europy i nie uwzględnia USA, Azja i inne wschodzące regiony, które z łatwością podwoiłyby lub potroiły te liczby.

Jest więc oczywiste, że istnieje ogromny rynek online, który musi być obsługiwany przez sklepy internetowe i strony internetowe sprzedające produkty i usługi. Jako właściciel firmy widzę ogromny rynek dla renomowanych firm w prawdziwym świecie, aby przenieść się do świata eCommerce i sprzedawać online.

Partnerzy witryny e-commerce powinni być oceniani pod kątem ich przydatności do zapewniania trwałych relacji wysokiej jakości, które będą przynosić najlepsze korzyści Twojej firmie w perspektywie długoterminowej.

1. Silna historia tworzenia witryn eCommerce z dobrym portfolio i referencjami
2. Hosting z niezawodnymi i silnymi połączeniami internetowymi
3. Dobry zespół projektowy i programistyczny z> 5 osobami, aby zapewnić odpowiednie wsparcie w przyszłości
4. Profesjonaliści od marketingu online ze sprawdzoną historią sukcesu i dobrym portfolio stałych klientów – najważniejsza cecha każdego sklepu – przyciąganie odwiedzających za drzwi!

Jako właściciel firmy opisałbym sklep eCommerce z Search Engine Optimization zaimplementowany jako sklep z wieloma różnymi wejściami. Właściciele witryn e-commerce powinni wiedzieć, że im więcej osób wejdzie na Twoją stronę, tym większa sprzedaż. Search Engine Optimization robi dokładnie to, kierując się na określone wyrażenie, które pojawia się w wyszukiwarce Google. Teraz należy zauważyć, że im wyżej, tym bardziej skończysz, tym więcej osób odwiedzających stronę prawdopodobnie uzyskasz. W badaniach wykazano, że 80% wszystkich osób, które wyszukują dany termin, trafia do jednego lub więcej wyników na pierwszej stronie (10 najlepszych). Dlatego celem SEO jest zdobycie pierwszej strony i 10 najlepszych wyników dla danego wyszukiwanego hasła.

Witryna eCommerce zapewnia wiele korzyści podstawowej działalności. Daje to przedsiębiorstwu dodatkowy wymiar i, jak wspomniano powyżej, jeśli jest wdrażane za pomocą SEO, wiele drzwi do sklepu. Przy większej liczbie klientów przychody są większe – każdy rozpoznaje ten fakt. Sklep eCommerce zapewnia także międzystanowy, krajowy, a nawet globalny zasięg dla twojego produktu lub usługi. Dzięki globalnemu systemowi eCommerce możesz dotrzeć do najdalszych zakątków świata i dostarczyć produkty, tworząc globalną markę na nowych rynkach wschodzących.